۱۳۸۷ مهر ۹, سه‌شنبه

شارژ ایرانسل,پرنسس,شهرآورد,مهراوه شریفی نیا...

سلاااااااااام به دوستای گلم


رفته بودم بیرون کار داشتم, همینجوری که داشتم راه میرفتم دیدم دارم از جلوی یکی از نمایندگیهای ایرانسل رد میشم, با خودم گفتم بذار برم یه شارژ 2000تومنی بگیرم؛ رفتم داخل به آقاهه گفتم یه شارژ 2000تومنی بدین. همینجوری که داشتم از تو کیفم پول درمیاوردم اونم داشت از تو دستگاهش همون کاغذه رو در میاورد. شارژ و گرفتم و 2000تومن گذاشتم رو میزش, همین که تشکر کردم و برگشتم که برم گفت خانوم 2200 تومن میشه, گفتم اِ پس بیرون که نوشتین 2000تومن... گفت نههه بیرون نوشتیم شارژ 2000 تومنی... گفتم آهااااا پس بنویسین شارژ 2000تومنی 2200تومن.... بعد یارو خندید منم 200تومنو گذاشتم رو میزش گفتم آقا شما که مرکزشین... گفت خب ماهم چون مرکزیم میدیم 2200 وگرنه بقیه ی جاها میدن 2400.........



به دوستم اس ام اس زده بودم باهاش كار داشتم٬ بعد از اينكه كارمو بهش گفتم جواب داد كه اوكى پرنسس



واييييييييييى شما شنيدين به جاى دِربى چى ميگن؟..... من كه تازه شنيدم........ ميگن شهرآورد



چقدرررررر شما مردها راجبِ ما زنها قشنگ حرف میزنین..... ما رو میگیرین..... ما رو ول میکنین..... ما رو نگه میدارین.....

عاشق این دیالوگم.... و عاشق مهراوه شریفی نیا



راستی اونایی که مدرسه میرین دعا کنین که عید فطر ۴شنبه بشه آخه اعلام کردن که دراینصورت ۵شنبه هم تعطیل میشه اونوخت حساااااااابی خوش به حالتون میشه

راستی قالبِ نو مباااااااارک البته فعلا" موقتیه

خب فعلا" خورافظ

پ.ن: عید همگی مبااااااااااااااااااارک تعطیلات خوش بگذره

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر