۱۳۸۷ شهریور ۱۴, پنجشنبه

من اعتراض دارممممممممم!!!!!!!!

سلام به همگى

خب خوبيد؟ خوشيد؟ سلامتيد؟ اوضاع روبراهه؟ امیدوارم همه چی خوب باشه

آقا من با اين مواد 23 و 25 لايحه ى حمايت از خانواده مششششششششكل دارم!!!!

درسته خودم هنوز ازدواج نكردم و به اين زوديا هم قصد ازدواج ندارم امااااا بايد خدمتتون عرض كنم كه بنده به شددددددت طرفدار حقوق خانوما هستم البته بيشتر طرفدار حقم اما چون تو كشور ما حقوق رعايت شده ى خانوما بسسسسسيار بسيار كمه واسه همين من خيلى خيلى به خانوما حق ميدم چون از نظر حقوقى خيلى مظلومند.

اين برنامه ى گفتگوى خبرى شبكه 2 كه بعد از اخبار ساعت 10:30 بخش ميشه رو امشب ديدين؟؟؟؟

خب نديدين ديگه , آخه اگه ديده بودين الان مثه من در حال حرص خوردن و ناخون جوييدن بودين!!!!!!

آخخخخخخ نميدونين چه تعريفى ازين لايحه ى به اصطلاح حمايت از خانوادشون ميكردن چه افتخارى ميكردن وقتى توضيح ميدادن, حالا عمدا هم برداشته بودن خانوم آورده بودن به عنوان كارشناسسسسسس

تازه دروغ هم ميگفت يكيشون , برگشت گفت ما تو قانون قبلي كه مال سال 53 هست هم واسه اينكه مرد ازدواج مجدد كنه شرطمون اجازه ى دادگاه بوده كه الان هم تو اين لايحه همينه , در حاليكه تو قانون سال 53 اينجورى نبوده و شرط ازدواج مجدد مرد اجازه ى همسر اول بوده!!!!!

خلاصه اعصاب منو كه بهم ريختن اساسىىىىىىى

تازه اون ماده ي 25 شون خييييييييلي جذذذذذذذذابه كه ميخوان رو مهريه هاى سنگين ماليات ببندن!!!!!!!

آخه اين يه مساله ى شخصيه هركى مهريه ى سنگين قبول ميكنه حتما خودشم ميدونه چطورى بايد پرداختش كنه!!!!!!

من نميدونم مهريه اى كه هنوز وجوز خارجى نداره آدم جرا بايد بياد بابتش ماليات بدهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما خداییش این چیزا اگه تصویب بشه باعث سوء استفاده ی خیییییییلیا میشه

راستی اینم متن کامل لایحه +

خورافظ

بعدا نوشت : روز يكشنبه دكتر الهه كولايى نماينده اصلاح طلب مجلس ششم به همراه ۵۰ نفر از فعالان حقوق زنان از جمله چهره هاى سرشناسى از عرصه هاى مختلف همچون خانم ها رخشان بنى اعتماد (سينما) و شيرين عبادى (حقوق) و سيمين بهبهانى (ادبيات) و شهلا شركت (مطبوعات) در مجلس حضور يافتند تا اعتراض خود را به تصويب اين لايحه به گوش نمايندگان مجلس برسانند. (نقل از روزنامه اعتماد مورخ ۱۴ شهريور ۱۳۸۷)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر