۱۳۸۷ شهریور ۱۷, یکشنبه

از همه جا!

سلام به همگی

در راستای تحولاتی که در سازمان سنجش مبنی بر بومی کردن پذیرش داوطلبان و خیلی تغییر و تحولات دیگه ای که ما ازش خبر نداریم, دختر عموی من با رتبه ی 44 منطقه 3 مهندسی معماری دانشگاه علم و صنعت قبول شده!!! و صبح روزی که این خبر رو شنیده تا غروب تو اتاقش بوده و گریه میکرده, نه به خاطر اینکه رشته اش یا دانشگاهش بَده فقط به این خاطر که حداقلش به همین رشته اما تو دانشگاه تهران فکر میکرد و اطمینان داشت که قبول میشه!

حالا بشنوید جریانو:

این دختر عموی بنده با بهترین مشاور شهر مشورت میکنه و اون آقا واسش انتخاب رشته میکنه و بهش اطمینان میده که انتخاب پنجم یا ششم که مکانیک دانشگاه تهران و اون یکیش نمیدونم چی بوده قبول میشه اما واسه احتیاط تا 9 تا واسش مینویسه. دختر عموم که میاد خونه عموم بهش میگه بیا چندتا دیگه هم بنویس ضرر که نداره اما دختر عموی من که شک نداشته که حرف مشاور درسته میگه نه من که حتما انتخاب پنجم یا نهایتا ششم رو قبولم تازه 3،4 هم که اضافه نوشتم دیگه لازم نیست, اما عموم سماجت میکنه خودش دفترچه و فرم رو میگیره و چندتا از رشته های علم و صنعت رو واسه دخترش میخونه و میگه اینا خوبه بنویسم؟ دخترعمومم میگه باشه بنویس.

عموم تا انتخاب 13اُم دانشگاههاى تهران رو مینویسه و بعدشم چندتا رشته ی خوب تو اصفهان و چندتا شهر بزرگ دیگه.....

حالا فکر میکنید چی شده؟؟؟؟؟؟

دختر عموم همون انتخاب 13اُم رو قبول شده!!!!!!!!!!!!!!

این یعنی چی؟؟؟ یعنی اگه عموم اونقدر سماجت نمیکرد الان دختر عموی من با رتبه ی 44 مردود شده بود.........
دختر خالم چند روز پيش عمل بينى انجام داده , همون روز كه عمل داشت چون نميتونست حرف بزنه بعد از عمل كه به هوش اومده بود بهش اس ام اس دادم كه چطورى؟ جواب داد كه بد نيستم فقط بايد قيافمو ببينى شدم عينه دراكولا منم گفتم ناراحت نباش چند روز ديگه ميشى عينه سيندرلا (قافيه رو داشتين؟ )
ساعت خواب و بیداریه منو داشته باشین:


شب که همه میخوابن من تا سحری بیدارم یا با کامپیوتر کار میکنم یا کتاب و مجله میخونم بعد از اینکه سحری خوردم هم تقریبا تا 1 ساعت بعدش بیدارم تقریبا ساعت 6 , 6:30 میخوابم اونوقت ساعت 4 بعدازظهر از خواب پا میشم!!!!!!!(خودم میدونم که خیلی نرمالم)

خیلی خیلی مخلصیییییییم!

خورافظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر