۱۳۸۷ مهر ۷, یکشنبه

خیانت...!!!

پريشب داشتم جریان دختری که 7 سال (از 20 سالگی تا 27سالگی) با آقایی دوست بوده و بعد از 7سال متوجه میشه که اون شخص یه دروغگو و شارلاتان بوده و همزمان با اون با چندتا دختر دیگه هم دوست بوده رو واسه داداشم تعریف میکردم... اینکه اون دختر چقدرررر داغون شد و چه صدمه ی جبران ناپذیری خورد....

داداشم گفت آخه دختره چرا 7ساااااال با پسره دوست مونده اونم بهترین سالهای عمرشو اونم دختری با اون شرایط ایده آل؟ گفتم آخه قصد ازدواج داشتن... گفت نه پسره قصد ازدواج نداشته اگه قصد ازدواج داشتن بعد از 2,3 سال حتما" تونستن از هم شناخت پیدا کنن و سن ازدواج رو هم که داشتن (آخه پسره هم مثل اینکه 30 و خوردی ای بوده سنش) پس چرا ازدواج نکردن؟ گفتم دختره رو که مطمئنم بعد از 2,3 سال موافق ازدواج بوده اما نمیدونم پسره مشکلش یا بهانه ش چی بوده.....

داداشم گفت خیلی از پسرا وقتی مدت زیادی با یه دختر دوست باشن باهاش ازدواج نمیکنن چون دلشونو میزنه.... خیلی ناراحت شدم.... گفتم آخه چرا؟ پس چرا همینجور باهاش دوست میمونن؟ گفت واسه اینکه عقده هاشونو خالی کنن......

گفت دخترا خیلی خُلَن(یه وقت ناراحت نشین منظورش این بود که خیلی بیخودی احساساتیَن) که چند سال واسه پسرا وامیستَن...... گفتم کاملا" با این موضوع که دخترا خیلی خیلی بیش از حد احساساتیَن موافقم!

گفت الان دیگه خیلی زیاد شده که یه مردی که زن داره حتی بچه داره, دوست دختر هم داره..... گفت من خودم میشناسم کسی رو که با وجود داشتن زن و بچه هرشب ساعت 11,12 میره بیرون از تلفن عمومی زنگ میزنه به دوست دخترش باهاش حرف میزنه...... و ممکنه موضوع از این هم فراتر باشه....

حالا شاید بعضیاتون بگین نه اصلا" اینطوری نیست و.... خُب شاید خوشبختانه کِیس شما اینطوری نباشه اما باید واقعیت رو قبول کنیم و حواسمونو بیشتر جمع کنیم... بیشتر هم روی صحبتم با دختراست.... الان خیلی این موارد زیاد شده که تو دوستی دختر و پسر همدیگرو سر ِ کار میذارن البته بیشتر پسرا, چون دخترا احساساتشون خیلی شدیدتره و زودتر دل میبندن و راحتتر فریب میخورن... و خیانت تو روابط زن و شوهرا هم خیلی زیاد شده متاسفانه.....

تورو خدا یِکَم به فکر خودتون باشین..... مراقب خودتون باشین.....

پ.ن: چند وقته خییییییییییلی دوست دارم خدا رو بغل کنم.....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر