۱۳۸۷ شهریور ۲۲, جمعه

شلیل خانومی ٍ فرهنگی!!!

سلام به همگی

بابا بازم دم ِ ورزشکارای پارا المپیکی گررررررررررم

البته من امروز یه مطلب تو روزنامه اعتماد خوندم که نوشته بود فلسفه ی برگزاری بازیهای پارا المپیک اینه که این ورزشکارا به خاطر شرایط جسمی که دارند احساس نکنند که از ورزشکارهای دیگه کم میارند و این بازیها واسه بالا بردن روحیه شونه و هیچ جا مثل ایران اینقدر روی مدال آوری ِ این ورزشکارا مانور نمیدن مثل آقای علی آبادی که میخواد با بزرگ نشون دادنِ این مدالها اون آبروریزیِ المپیک رو از خاطره ها پاک کنه...

حالا به هر حال من بهشون میگم ایییییول

تو این روزا 3 تا کتاب خوندم که الان معرفیشون میکنم:

اولیش بینایی اثر ژوزه ساراماگو هست که جایزه ی نوبل سال 1998 رو هم گرفته اما من خوشم نیومد از داستانش, من چند سال پیش کتاب کوری رو از همین نویسنده خونده بودم که خیلی از داستان و موضوعش خوشم اومد چون به نوعی میشه گفت یه حقیقت تلخ رو توصیف میکرد که ممکنه تو هر جامعه ای اتفاق بیفته, البته بینایی هم همینطوره؛ داستان اين كتاب تقریبا" از اواسطش به شخصیتهای اصلی رمان کوری ربط داده میشه و آخرش هم سرنوشت شخصیت اصلی مشخص میشه که خیلی تلخه...

دومین کتابی که خوندم 11 دقیقه اثر پائولو کوییلو هست که به نظرم رمان قشنگی بود هم داستان کشش داشت هم اینکه آخرشم خوب تموم شد.

سومین کتاب یه کتابیه در زمینه ی رواشناسی به اسم مشکلات را شکلات کنید تألیف مسعود لعلی؛ این کتاب پر است از جملات قشنگ از بزرگان و داستانهای کوتاه بسیار قشنگ در زمینه های مختلف با موضوعات متفاوت که به صورت غیر مستقیم انسان رو تحت تاثیر قرار میدن و واقعا" آدم رو یه جورایی به خودش میارن. من که خیلی از این کتاب خوشم اومد چون مثل خیلی از کتابهای روانشناسی ِ دیگه گفته هاش به طور مستقیم نبود.

موضوعات كتابها رو نگفتم تا خودتون بريد بخونين يا اگه قبلا" خوندين خوشحال ميشم تا نظر شما رو هم بدونم.

راستی یه فیلم هم چند روز پیش دیدم به اسم just like heaven با بازی mark ruffalo و reese witherspoon كه واقعا كمدى ِ رمانتيكِ قشنگى بود. من عاشق قيافه ى اين mark ruffaloشدممممممممم....... مخصوصا" وقتی میخندید......

 

خب دوستای گلم فعلا" خورافظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر