۱۳۸۷ آذر ۸, جمعه

توفیق اجباری!!!

سلاااااااااااااام به دوستای گل و مهربونم که با اینکه من این روزا اصلا" وقت نمیکنم بهشون سر بزنم و آپ کنم اما بازم بهم سر میزنن

امشبم که اومدم یه جورایی توفیق اجباری بود آخه بابام کار اینترنتی داشت, بهم گفت برم کارت اینترنت بخرم و کارشو انجام بدم, دیگه منم الان استفاده ی بهینه میکنم و با یه تیر 2تا نشون میزنم!!!

خب من که همچنان مشغول درس خوندن تراکتوری خودم هستم و انگااااااار نه انگار که 3هفته ی دیگه کنکور دارمممممممم! والا دیگه از یه سری از درسام کلا" دست کشیدم و فقط دارم اونایی که ضریبشون 4 و 5 هستش و میخونم....

خب جونم براتون بگه که جناب ازگیل خان هم خوووووب هستند و با بنده بسییییی عشقولی هستند, البته تو این مدت مشکلاتی هم داشتیم که خدا رو شکر رفعشون کردیم و الان خوب ِ خوب ِ خوبییییییییییییییم!

حلال زاده همین الان اس ام اس زد

امروز رفته بودم بیرون دم یه دکه ی روزنامه فروشی وایسادم که یه مجله یی رو ببیبنم, دیدین این روزنامه ها و مجله ها رو بیرون دکه آویزون میکنن؟ حالا این دکه ای که من جلوش وایساده بودم مجله ها رو با گیره به هم وصل کرده بود, بعععععععععد اون مجله ای که من میخواستم ببینم اون وسط مسطا بود اومدم یکی از مجله های پایینشو با دستم گرفتم که مجله ای رو که میخواستمو ببینم که یهووووووووو.... بلههههههه همه ی اون ردیف مجله ها گیره شون کنده شد و پخش زمین شدن.... هیچی دیگه روزنامه فروشه اومد بیرون از دکه منم سریع بهش گفتم ببخشید معذرت میخوام اصلا" فکر نمیکردم بیفته....اونم برخوردش بد نبود فقط گفت این گیره ها که نمیتونن محکم این همه مجله رو نگه دارن....من گفتم ببخشید فکر نمیکردم بیفتن....و آقاهه مجله ها رو درست کرد و 2باره رفت تو دکه ش... اینم از خرابکاری مننننن

راستییییییییییییییی مامانم(بله عزیزم شما درست میگی مامانم که.... اما من دلم نمیاد حداقل اینجا به نامادریم نگم مامان و بگم نامادری چون خیلییییی مهربونه و واقعا" رفتارش باهام خوبه) داره واسم ژاکت جلو باز (سویی شرت) میبافه رنگشم فیروزه ایه, تا الان پشتشو و 1تیکه ی جلوشو تموم کرده, اون یکی تیکه شم دیگه آخراشه داره تموم میشههههه فقط میمونه آستیناشو یقه ش.....

خب دیگه من برم قراره ازگیل جووووووووونم بهم زنگ بزنه الان زنگ زد دارم باهاش حرف میزنم

راستی دوباره برگشتم به قالب قبلی آخه اینو بیشتر دوست دارم رنگشو خیلی دوست دارم اصلا" کلا" من ساده پسندم

مواظب خودتون باشین

خورافظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر