۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

من خدا هستم...

تاریخ : امروز
به: شما
از : خالق
موضوع : خودت
عطف به : زندگی

من خدا هستم .
امروز من همه‌ی مشکلاتت را اداره می‌کنم .
لطفا به خاطر داشته باش که من به کمک تو نیاز ندارم.
اگر در زندگی وضعیتی برایت پیش آید که قادر به اداره کردن آن نیستی ، برای رفع آن تلاش نکن . آن را در صندوق ( برای خدا تا انجام دهد ) بگذار .
همه چیز انجام خواهد شد ولی در زمان مورد نظر من ، نه تو .
وقتی که موردی را در صندوق من گذاشتی ، هم‌واره با اضطراب آن را پی‌گیری نکن ، در عوض روی تمام چیزهای عالی و شگفت‌انگیزی که الان در زندگی‌ات وجود دارد تمرکز کن .
شاید تصادف کنی : ناامید نشو ، توی دنیا مردمی هستند که رانندگی برای آن‌ها یک امتیاز بزرگ است .
شاید یک روز بد در محل کارت داشته باشی : به مردی فکر کن که سال‌هاست بی‌کار است و شغلی ندارد .
شاید غصه‌ی زودگذر بودن تعطیلات آخر هفته را بخوری : به زنی فکر کن که با تنگ‌دستی وحشتناکی روزی دوازده ساعت ، هفت روز هفته را کار می‌کند تا فقط شکم فرزندانش را سیر کند .
شاید روابط تو رو به تیرگی و بدی بگذارد و دچار یاس شوی : به انسانی فکر کن که هرگز طعم دوست داشتن و مورد محبت واقع شدن را نچشیده .
شاید ماشینت خراب شود و تو مجبور شوی برای یافتن کمک کیلومترها پیاده راه بروی : به معلولی فکر کن که دوست دارد یک بار فرصت راه رفتن داشته باشد .
شاید احساس بیهودگی کنی و فکر کنی که اصلا برای چی زندگی می‌کنی ، و بپرسی هدف من چیست ؟ شکر گزار باش . در این‌جا کسانی هستند که عمرشان آن‌قدر کوتاه بوده که فرصت کافی برای زندگی کردن نداشته‌اند .
شاید در آینه متوجه‌ی موهایت شوی که تازه خاکستری شده : به بیمار سرطانی فکر کن که آرزو دارد کاش مویی داشت تا به آن رسیدگی کند .
یادت باشد : 
امروز من همه‌ی مشکلاتت را اداره می‌کنم .
لطفا به خاطر داشته باش که من به کمک تو نیاز ندارم.
همه چیز انجام خواهد شد ولی در زمان مورد نظر من ، نه تو

دارم آرشیو رو منتقل میکنم, به تاریخهای پستها دقت کنید! 


۱ نظر:

  1. به به چه عجب اپ کردی شلیل خانومی !!

    این پستت خیلی خوشگل بود.

    بوس بوس

    پاسخحذف